Naujausi komentarai
Fotografijos byla | Publikavimo data | Autorius | Komentaras | Redaguoti | Peržiūrėti | |
---|---|---|---|---|---|---|
2022/11/26 | Vytautas Gluoksnis |
Na tikrai taip. Įkelsiu ir Tricholoma album (svarbu kad lotyniškai teisingai įvardinam, o lietuviškai taipogi išsiaiškinsim ) |
Peržiūrėti | |||
2022/11/25 | Romas Ferenca |
Gal tai G. korshinskii tik gerokai pagyvenęs ir kažkieno apkramtytas. Toje pačioje vietoje Vytautas po dviejų savaičių nufotografavo šią rūšį https://macrogamta.lt/lt/fotografija/bobausis-gyromitra-korshinskii-27639 |
Peržiūrėti | |||
2022/11/25 | Romas Ferenca |
Ant jonažolės gyvena Ch. varians. Spalvos varijuoja, būna įvairių atspalvių: metališkos žalsvos, melvos, vario spalvos, gal būt ir tokių tamsių gali pasitaikyti ? https://coleoptera.ksib.pl/kfp.php?taxonid=40104&l=en https://arthropodafotos.de/dbsp.php?lang=eng&sc=1&ta=t_35_coleo_pol_chr&... |
Peržiūrėti | |||
2022/11/25 | Vitalij Drozdov | Iš Picea ar Pinus? Ar buvo anyžių kvapas? Turiu taip pat foto dvejų rūšių Ischnoderma. N1 https://photos.app.goo.gl/GoTnVGjSVdW57DBDA | Peržiūrėti | |||
2022/11/25 | Vitalij Drozdov | Šie grybai jau senai ne sinonimai, o atskiras rūšys: https://www.mycobank.org/page/Name%20details%20page/name/Tricholoma%20st... | Peržiūrėti | |||
2022/11/25 | Vitalij Drozdov |
Taip, jai tarp beržų. Bet tada kaip vadinasi Tricholoma album (Baltasis baltikas/ White Knight/ рядовка белая)? |
Peržiūrėti | |||
2022/11/24 | Gintautas Steiblys |
Dėkui, Giedriau |
Peržiūrėti | |||
2022/11/24 | Giedrius Švitra |
Klaida, čia Eciptoptera capitata |
Peržiūrėti | |||
2022/11/21 | Romas Ferenca |
Gera rūšis, retokai pasitaiko |
Peržiūrėti | |||
2022/11/21 | Gintautas Steiblys |
Panašu, mane suklaidino kai kas ;-) |
Peržiūrėti | |||
2022/11/21 | Kazimieras Martinaitis |
Ar ne Anoplodera rufipes - Juodasis žieduolis? |
Peržiūrėti | |||
2022/11/15 | Gintautas Steiblys |
Įdomus vabalas, bet kai tokia situacija, tai autoriui dvigubai smagiau |
Peržiūrėti | |||
2022/11/15 | Žilvinas Pūtys |
Pirma šios rūšies gyvo individo nuotrauka. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/14 | Žydrūnas Daunoravičius |
OK, pabandysiu nueit iki to rąsto ir patikrinsiu šiaip ten aplink ąžuolai ir klevai su lazdyno priemaiša. Spygliuočių nėr. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/13 | Vytautas Gluoksnis |
Na jei auga du vaisiakūniai, tai vieną raunam ir pažiūrim lakštelius (arba ketvirtį kepurėlės atsipjaunam) tada nesunaikinam vaisiakūnio ir pažiūrim kokios jie spalvos. Balti tai P.cervinus, o tamsūs - tai P.umbrosus, o jei pasirodytų, kad tas medis ant kurio jie auga spygliuotis tada greičiausiai P.atromarginatus |
Peržiūrėti | |||
2022/11/12 | Žydrūnas Daunoravičius |
Ryt planuoju dar ten eit pafotografuot, tai patikslinsiu. Ąžuolų, ir senų, ten yra. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/12 | Vytautas Gluoksnis |
O ar tame miškelyje auga kietmedžiai? |
Peržiūrėti | |||
2022/11/12 | Vytautas Gluoksnis |
Būtų spygliuotis - sakyčiau P.atromarginatus. Dabar tai įtikėtina, kad gali būti P. cervinus (tokiam amžiui gali taip atrodyti) https://www.nahuby.sk/obrazok_detail.php?obrazok_id=138006&poradie=7&for... , nors jei tas lapuotis skroblas tai gali būti ir P. umbrosus. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/12 | Žydrūnas Daunoravičius |
Du vaisiakūniai augo ant drėgno apsamanojusio nuvirtusio lapuočio kamieno. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/12 | Vytautas Gluoksnis |
O ant kokio substrato auga ? Ant spygliučių liekanų, lapuočių kokio apsamanojusio kelmo, ar dar kas nors ? |
Peržiūrėti | |||
2022/11/12 | Žydrūnas Daunoravičius |
Prašysiu Vytauto pagalbos- ar įmanoma tikslesnę rūšį pasakyt? Man labai panašu į P.umbrosus |
Peržiūrėti | |||
2022/11/10 | Romas Ferenca |
Šių vabalų radau kelias dešimtis, žiemojančių pušies žievėje. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/7 | Romas Ferenca |
Tournotaris bimaculata |
Peržiūrėti | |||
2022/11/6 | Romas Ferenca |
Sitona (Charagmus) gressorius |
Peržiūrėti | |||
2022/11/6 | Romas Ferenca |
Sitona (Charagmus) gressorius |
Peržiūrėti | |||
2022/11/6 | Romas Ferenca |
Čia Sitona (Charagmus) gressorius |
Peržiūrėti | |||
2022/11/5 | Gintautas Steiblys |
Mindaugai, ar turite šio voro nuotrauką iš kito rakurso ? Iš viršaus ? |
Peržiūrėti | |||
2022/11/5 | Gintautas Steiblys |
Vytautai, bent vienas radinys iš Pūčkorių atodangos jau yra (leg. Almantas Kulbis; iNaturalist) |
Peržiūrėti | |||
2022/11/5 | Eugenijus Kavaliauskas |
Luxas kazys. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/4 | Kazimieras Martinaitis |
Šis chalcidas išsirito iš kabinete padėtų ąžuolo lapų, kurie buvo pažeisti Neuroterus quercusbaccarum gumbavapsvių. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/2 | Vytautas Gluoksnis |
Čia matom vadinamos tobulosios stadijos grybą (Perfekt), tie kaip degtukai - vadinami netobuloji (Imperfekt) stadija. Na moksliškiau tai anamorfa ir telemorfa. Grybas auga ant negyvos liepos medienos. |
Peržiūrėti | |||
2022/11/1 | Gintautas Steiblys | Kadaginė tera - Thera juniperata | Peržiūrėti | |||
2022/10/30 | Vytautas Gluoksnis |
Lietuvos grybuose matau šios spalvinės variacijos grybas išskirtas į Pluteus plautus f. alba, bet, kiek matau, kiti mikologai taip nesmulkina. Tad palieku kaip rūšies individą. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/30 | Vytautas Gluoksnis |
Labai gražus drugys. Pasisekė. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/29 | Gintautas Steiblys | Koks ūsuotas dėdė | Peržiūrėti | |||
2022/10/29 | Vytautas Gluoksnis |
Man labiau panašu į Hemimycena candida, bet be mikroskopo aš nesiryžtu jau nieko spėlioti. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/29 | Gintautas Steiblys |
kaip V. Tamutis rašo: "Greičiausiai P. castaneus, bet nesu tikras." Aš tai užvadinčiau Pissodes cf. castaneus.... |
Peržiūrėti | |||
2022/10/29 | Vitalijus Bačianskas |
Taip, D. eremita. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/29 | Gintautas Steiblys |
Vytautai, ar labai "nugrybavau" ? |
Peržiūrėti | |||
2022/10/28 | Mindaugas Leliunga |
Ačiū. Dar peržiūrėjau ką turiu ir papildžiau dar viena nuotrauka. Čia geriausia iš profilio ką turiu. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/28 | Gintautas Steiblys |
Įdomu kas taip sužalojo šį vikšrą.... vytis ar dygliamusė... (hipotetinis klausimas) |
Peržiūrėti | |||
2022/10/27 | Romas Ferenca |
Toks apsitrynęs, bet gal žinovai pasakys ar tikrai D. eremita |
Peržiūrėti | |||
2022/10/27 | Gintautas Steiblys |
Mindaugai, iš šio rakurso lieka tik Pissodes sp. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/26 | Romas Ferenca |
Tikrai laikas, kai su ta pačia rūšimi akis į akį susiduri jau ne pirmą kartą. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/26 | Vidas Brazauskas |
Dėkui, Romai! Laikas man pačiam ją pažinti |
Peržiūrėti | |||
2022/10/26 | Romas Ferenca | Pherbellia cinerella | Peržiūrėti | |||
2022/10/23 | Gintautas Steiblys |
O man panašiau į Drymus brunneus nimfa... bet galiu ir suklysti. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/23 | Aleksandras Stabrauskas |
ne tik įamžinote: labai stiprus kadras |
Peržiūrėti | |||
2022/10/23 | Aleksandras Stabrauskas |
***** |
Peržiūrėti | |||
2022/10/23 | Vytautas Gluoksnis |
O čia reikia pagalbos, parašiau bele kokį pavadinimą (man panašiausia buvo), o kas tai iš tiesų yra gal kas žinote. Buvo karšta diena, tad vos spėjus vieną kadrą padaryt nuskuodė kaip sprinteris ir dingo tarp trūnėsių ir tolesnės paieškos buvo bevaisės. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/23 | Gintautas Steiblys | Kadras - pasaka. Šaunuolis | Peržiūrėti | |||
2022/10/18 | Kazimieras Martinaitis |
Ceutorhynchus pervicax? |
Peržiūrėti | |||
2022/10/14 | Gintautas Steiblys |
Na pagaliau gavau patvirtinimą, kad čia invazinė kietašarvė šoniplauka. Tai yra Ponto-Kaspijos rūšis. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/11 | Vytautas Gluoksnis |
Niekaip nesuprantu kodėl kategorijoj priskirta Cystodermai,reiktų pataisyt į Phaeolepiota. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/11 | Vytautas Tamutis |
Giedriau, o kiek teko pamatyti, be tų trijų, kuriuos parsivežei? Ar juos turi išsaugojęs ar paleidai? |
Peržiūrėti | |||
2022/10/10 | Vidas Brazauskas |
Jei pažiūrėsite į plukės ir svarainio radimo datą - tai ne mano, o gamtos klaida. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/10 | Kazimieras Martinaitis |
Ši boružė rasta tarp H.axyridis, kurių ten buvo tikrai daug. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/10 | Gintautas Steiblys |
Labai įdomus radinys, tokia spalvinė forma tikrai retai sutinkama |
Peržiūrėti | |||
2022/10/10 | Romas Ferenca |
Tai mūsų spėjimas, kad tai H. quadripunctata buvo teisingas. Po mikroskopu šiek tiek matosi raštas ir boružė atrodo kitaip nei nuotraukoje, tur būt tai ir klaidina. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/9 | Žilvinas Pūtys |
Nefotografavau, tai tikriausiai nepaėmiau. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/8 | Gintautas Steiblys |
Žilvinai, ar tu šių gyvių esi pasiėmęs ? Jei taip, tai gal gali nunešti vėžiagyvių specams parodyti ? |
Peržiūrėti | |||
2022/10/7 | Žilvinas Pūtys |
Aš literatūroj radau, kad A. excelsa nuo A. pantherina skiriasi neišreikštu gumbu koto pagrinde ir vagotu sijonėliu. Nežinau, kiek šie skirtumai stabilūs ir neuosčiau, tai palieku su klaustuku. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/6 | Vytautas Gluoksnis |
Jai kvepėjo ridikais ar aštriai nemaloniai , tada taip. Jeigu neryškus kvapas, tada turėtų būti A.pantherina. Tiesa, A.excelsa perlaužus parausvėja, o A.pantherina spalvos nekeičia, bet čia jau autorius geriau žino. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/6 | Žilvinas Pūtys |
Gal nesuklydau? |
Peržiūrėti | |||
2022/10/3 | Aleksandras Stabrauskas |
*** |
Peržiūrėti | |||
2022/10/3 | Romas Ferenca |
Tik įkėlęs nuotrauką, pasidomėjau apie pačią rūšį. Jeigu tai iš tikrųjų Lietuvoje plintanti rūšis, tai toje vietoje, kur fotografavau šią strėliukę, jos išplito labai sėkmingai: ant nukirstų pušų šakų ir kelmų vienu metu matydavau po kelis individus ir taip visoje kirtavietėje. |
Peržiūrėti | |||
2022/10/1 | Žilvinas Pūtys |
Ačiū, Vytautai. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/30 | Vytautas Gluoksnis |
Manyčiau, kad čia turime Lentaria albovinacea, kuri draugauja su drebulėmis. L. epichnoa, mano turima informacija, auga tik ant gluosnių medienos. Tačiau tai išties puikus radinys. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/27 | Vidas Brazauskas |
Ir vėl dėkui! |
Peržiūrėti | |||
2022/09/27 | Vitalijus Bačianskas |
Peribotodes rhomboidaria. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/26 | Romas Ferenca |
Sunkiai randama rūšis, kiek ieškojau - pavyko tik vieną rasti ir tas pats buvo į duobę įkritęs. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/26 | Vidas Brazauskas |
Dėkui, Vitalijau! |
Peržiūrėti | |||
2022/09/26 | Vitalijus Bačianskas |
Nycteola revayana. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/20 | Gintautas Steiblys |
Romai, na vabalo neturiu, matyt pamanęs, kad čia A. fimetarius jo net neėmiau. Tad lieka pasitikėti tavo verdiktu. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/20 | Romas Ferenca |
Nelabai panašus A. fimetarius, dar pastudijuok - gal čia A. sordidus |
Peržiūrėti | |||
2022/09/18 | Vidas Brazauskas |
Dėkui, Žilvinai! |
Peržiūrėti | |||
2022/09/18 | Žilvinas Pūtys |
Cryphia algae, geras radinys. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/15 | Kazimieras Martinaitis |
Dėkoju. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/15 | Žilvinas Pūtys |
Manau, Ectophasia crassipennis. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/14 | Gintautas Steiblys |
Žilvinai, aš jau senstu konkrečiai. Kol aš prisiruošiau ta blakę po mikroskopu padėti, žiūriu ir iNaturaliste, ir tu spėjote identifikuoti. Du žmonės priėjo prie tos pačios nuomonės. O radau ant miškinikų sandėlyje suverstų pūšų rastų. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/14 | Žilvinas Pūtys |
Manau kad čia Aradus brevicollis patelė: antenų antras narelis trumpesnis už trečią ir ketvirtą kartu paėmus, trečias narelis storesnis už antrą, blauzdos viršūnėje ir prie pagrindo šviesios. Gyvena ant senų eglių. |
Peržiūrėti | |||
2022/09/13 | Žilvinas Pūtys |
Ant kokio medžio? Žieviablakių apibūdinimui tai svarbu. Nuotraukoje sunku įžiūrėti, ar antras antenų narelis trumpesnis už trečią ir ketvirtą kartu paėmus. Gal įmanoma pažiūrėti, jei nėra kito rakurso? |
Peržiūrėti | |||
2022/09/5 | Gintautas Steiblys |
Vietinių jau nebe. Aptikti galima tik migrantų iš pietų palikuonis: vijoklinį, ilgaliežuvį, kaukolėtajį. Pastarajį pamatyti nors ir labai retai galima Kuršių nerijos didž. paukščių gaudyklėse papuolusių... |
Peržiūrėti | |||
2022/09/5 | Mindaugas Leliunga |
Nuostabios nuotraukos. Man įdomu ar rudenį dar įmanoma pamatyti daugiau sfinskų? |
Peržiūrėti | |||
2022/09/5 | Gintautas Steiblys |
Ši Vidurio ir Pietų Europos rūšis Lietuvoje aptinkama matyt tik Kaune. Jokių kitų duomenų nemačiau bent aš... |
Peržiūrėti | |||
2022/09/4 | Gintautas Steiblys |
Šiandien Braziukuose irgi tokį matėme lakstant |
Peržiūrėti | |||
2022/08/30 | Romas Ferenca |
Tai, turbūt, šiauriausia radavietė Lietuvoje šiuo momentu. |
Peržiūrėti | |||
2022/08/30 | Vytautas Gluoksnis |
Ačių Romai ,vabaliukų nematavau ,bet jie išties maži,gal ir 3mm. |
Peržiūrėti | |||
2022/08/30 | Kazimieras Martinaitis |
Na foto objektas labai geras, ramiai pozuoja, tad galima panaudoti ir tokį objektyvą |
Peržiūrėti | |||
2022/08/30 | Gintautas Steiblys |
Gerai su ta Laowa gavosi |
Peržiūrėti | |||
2022/08/29 | Romas Ferenca |
Turbūt mažesni nei pusė cm, turėtų būti apie 3 mm. Tai Neocrepidodera. Gali būti N. transversa ar N. ferruginea |
Peržiūrėti | |||
2022/08/29 | Vytautas Gluoksnis |
Tai tipiška Xeromphalina campanella, nuo kitų šios rūšies atstovų kaip X. cauticinalis ar X. cornui labai lengvai atskiriama, nes auga didelėmis grupė mis. Kitos atstovės būna nuo 1 iki 3-4-5 vaisiakūnių. X. cauticinalis labai mėgsta pušies draugiją , o X. campanella labai mėgta senus apsamanojusius eglinius kelmus. |
Peržiūrėti | |||
2022/08/28 | Gintautas Steiblys |
Vidai, dėkui už akylumą |
Peržiūrėti | |||
2022/08/28 | Vidas Brazauskas |
Čia pavadinime klaidelė - žiemSprindis |
Peržiūrėti | |||
2022/08/25 | Vidas Brazauskas |
Dėkingas! |
Peržiūrėti | |||
2022/08/24 | Gintautas Steiblys |
Greičiausiai tai Autographa gamma... |
Peržiūrėti | |||
2022/08/23 | Gintautas Steiblys |
O va kelio atkarpoje nuo Merkinės iki Druskininkų šių cikadų jau neaptikau. Tiesa tikrinau tik trijose vietose, bet tokiu atsitiktiniu sustojimų būdų Varėnos raj. jų pilnai rasdavau. |
Peržiūrėti | |||
2022/08/23 | Gintautas Steiblys |
Tikrai taip. LRK |
Peržiūrėti | |||
2022/08/23 | Vitalij Drozdov |
Grybas LRK ar ne? |
Peržiūrėti | |||
2022/08/23 | Eglė Vičiuvienė |
aš abejoju, kad reta, gal tiesiog retai stebima |
Peržiūrėti |